HR Net MaSter

Το HR-Net MaSter είναι ένα Web Based  εργαλείο, με το οποίο ο εργαζόμενος, μέσω ενός Web Browser, αποκτά πρόσβαση στην προσωπική του καρτέλα, καθώς επίσης του δίνεται η δυνατότητα να καταχωρήσει μία αίτηση προς το σύστημα.

Αντίστοιχα, ο προϊστάμενος μπορεί, με τη χρήση του web browser, να αντλεί τις αντίστοιχες πληροφορίες για τους υφισταμένους του, ακολουθώντας το οργανόγραμμα της εταιρίας.

Από την προσωπική του καρτέλα, ο εργαζόμενος, ή ο προϊστάμενος, μπορεί να αντλήσει στοιχεία αναφορικά με:

τα προσωπικά του στοιχεία (διευθύνσεις επικοινωνίας, τηλέφωνα, σύμβαση εργασίας, κ.ο.κ.),
τα στοιχεία ωρομέτρησής του (ημερομηνίες και ώρες προσέλευσης στην εργασία του)
τα στοιχεία αξιολόγησης (πως έχει αξιολογηθεί από τους προϊσταμένους του)
τα στοιχεία εκπαίδευσης (σε ποιες εκπαιδευτικές ενέργειες έχει συμμετάσχει ή πρόκειται να συμμετάσχει)
τον πάγιο εξοπλισμό που έχει χρεωθεί, καθώς και τι κόστος ανά μήνα χρεώνεται για αυτό τον εξοπλισμό (κινητή τηλεφωνία, βενζίνες, ενοίκια, κ.λπ.)

Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα στον εργαζόμενο να πραγματοποιήσει συγκεκριμένα αιτήματα. Υπό τον όρο αίτηση εννοούμε ότι ο εργαζόμενος μπορεί να αιτηθεί άδεια από το σύστημα, πχ Κανονική Άδεια, Υπερωρίες, κλπ. Το σύστημα, κατόπιν της καταχώρησης του αιτήματος του Εργαζομένου, ενημερώνει μέσω e-mail τον αρμόδιο προϊστάμενο ότι εκκρεμεί άδεια προς έγκριση , και αυτός με την σειρά του μέσω Web Browser αποκτά πρόσβαση στα στοιχεία όλων των υφισταμένων του και τα εκκρεμή αιτήματα αυτών. Κατόπιν δίνεται η δυνατότητα στον προϊστάμενο να εγκρίνει ή να απορρίψει αιτήματα των εργαζομένων και ανάλογα επιστρέφει  και η αντίστοιχη ενημέρωση προς τον εργαζόμενο μέσω e-mail, ενώ ταυτόχρονα ενημερώνεται και το υποσύστημα αδειών.

Με τη βοήθεια του HR-Net MaSter κάθε επιχείρηση μπορεί να πετύχει αποδοτικότητα στη λειτουργία του Γραφείου Προσωπικού της, εξοικονόμηση χρόνου, και έλεγχο ροής διαδικασιών αντί για απλή διαχείριση δεδομένων καθώς και άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της διοίκησης.

Το HR Net MaSter ακολουθεί τα διεθνή πρότυπα σε ότι αφορά τον τρόπο επαφής με τους χρήστες, είναι σχεδιασμένο σε DELPHI χρησιμοποιώντας αντικειμενοστραφή μεθοδολογία (Object Oriented), βασίζεται στους διεθνής κανόνες, ενσωματώνει τις νέες τεχνολογίες και αξιοποιεί σχεσιακές βάσεις δεδομένων RDBMS όπως ORACLE και SQL Server.